Árubeszerzésre ir... - 383921-2013

13/11/2013    S220    Tagállamok - Árubeszerzésre irányuló szerződés - Ajánlati felhívás - Tárgyalásos eljárás 

Magyarország-Budapest: Egyenruha

2013/S 220-383921

Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Árubeszerzés

2004/17/EK irányelv

I. szakasz: Ajánlatkérő

I.1)Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
AK01331
Akácfa utca 15.
Kapcsolattartási pont(ok): Gazdasági Igazgatóság Beszerzési Főosztály
Címzett: Schifner Marianna
1072 Budapest
MAGYARORSZÁG
Telefon: +36 13226438
E-mail: mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED
Fax: +36 14616524

Internetcím(ek):

Az ajánlatkérő általános címe: http://www.bkv.hu/

A felhasználói oldal címe: www.bkv.hu/hu/közbeszerzes

További információ a következő címen szerezhető be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

I.2)Fő tevékenység
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
I.3)Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem

II. szakasz: A szerződés tárgya

II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
Formaruha beszerzése kiszolgálással.
II.1.2)A szerződés típusa és a teljesítés helye
Árubeszerzés
Adásvétel
A teljesítés helye: Budapest.

NUTS-kód HU101

II.1.3)Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
II.1.4)Keretmegállapodásra vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Szállítási keretszerződés a BKK Zrt. és a BKV Zrt. formaruha juttatásra jogosult munkavállalói számára egyedi gyártású formaruha biztosítására, kiszolgálással.
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

18110000, 18230000, 18220000, 18210000, 18235000, 18232000, 18234000, 98393000, 55900000

II.1.7)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.1.8)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: igen
Az ajánlatok benyújthatók egy vagy több részre
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok): nem
II.2)Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
1. rész: Téli és nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKV Zrt. munkavállalói számára, tervezetten 6 000 fő –30% létszám ellátására, munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág; női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; kötött mellény; nyakkendő; női kendő; többfunkciós kabát.
2. rész: Téli és nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKK Zrt. munkavállalói számára, tervezetten 1 163 fő –30% létszám ellátására, munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág; női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; nyakkendő; női kendő; bőr öv; férfi télikabát; női télikabát; férfi átmeneti dzseki; női átmeneti dzseki; férfi zakó.
A kiszolgálás a nyertes ajánlattevő által biztosított, budapesti kiszolgáló helyiségben kell történjen. A kiszolgáló helységnek a következő tömegközlekedési eszközcsoportok:
— metró/MFAV,
— HÉV,
— autóbusz,
— trolibusz,
— villamos
közül legalább három, azonos közterületi megállóhelye egyikétől legfeljebb 200 méter távolságon belül kell elhelyezkednie.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ
Vételi jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra vonatkozó információk
A szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)

Részekre vonatkozó információk

Rész száma: 1 Elnevezés: Formaruha beszerzés a BKV Zrt. munkavállalói részére
1)Rövid meghatározás:
Téli és nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKV Zrt. munkavállalói számára, tervezetten 6 000 fő –30% létszám ellátására, munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág; női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; kötött mellény; nyakkendő; női kendő; többfunkciós kabát – tájékoztató jelleggel az alábbi tervezett mennyiségek szerinti megoszlásban:
Ruhatípus Tervezett mennyiség (db)
— férfi nadrág 57 625
— női nadrág 6 428
— nyári szoknya 4 285
— hosszú ujjú férfi ing 46 100
— rövid ujjú férfi ing 69 150
— hosszú ujjú blúz 8 570
— rövid ujjú blúz 12 855
— kötött pulóver 13 668
— kötött mellény 13 668
— nyakkendő 7 683
— női kendő 1 428
— női többfunkciós kabát 2 143
— férfi többfunkciós kabát 11 525
A kiszolgálás a nyertes ajánlattevő által biztosított, budapesti kiszolgáló helyiségben kell történjen. A kiszolgáló helységnek a következő tömegközlekedési eszközcsoportok:
— metró/MFAV,
— HÉV,
— autóbusz,
— trolibusz,
— villamos
közül legalább három, azonos közterületi megállóhelye egyikétől legfeljebb 200 méter távolságon belül kell elhelyezkednie.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

18110000, 18230000, 18220000, 18210000, 18235000, 18232000, 18234000, 98393000, 55900000

3)Mennyiség:
Tervezetten 6 000 fő –30% létszám ellátására.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 2 Elnevezés: Formaruha beszerzés BKK Zrt. munkavállalói részére
1)Rövid meghatározás:
Téli és nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKK Zrt. munkavállalói számára, tervezetten 1 163 fő –30% létszám ellátására, , munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág; női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; nyakkendő; női kendő; bőr öv; férfi télikabát; női télikabát; férfi átmeneti dzseki; női átmeneti dzseki; férfi zakó – tájékoztató jelleggel az alábbi tervezett mennyiségek szerinti megoszlásban:
Ruhatípus Tervezett mennyiség (db)
— férfi nadrág 3 600
— női nadrág 3 600
— női nyári szoknya 1 050
— hosszú ujjú férfi ing 9 000
— rövid ujjú férfi ing 9 000
— hosszú ujjú blúz 9 000
— rövid ujjú blúz 9 000
— kötött pulóver 1 950
— nyakkendő 1 050
— női kendő 1 800
— bőröv 2 400
— férfi téli kabát 770
— férfi átmeneti dzseki 770
— férfi zakó 90
— női átmeneti dzseki 600
— női téli kabát 600
A kiszolgálás a nyertes ajánlattevő által biztosított, budapesti kiszolgáló helyiségben kell történjen. A kiszolgáló helységnek a következő tömegközlekedési eszközcsoportok:
— metró/MFAV,
— HÉV,
— autóbusz,
— trolibusz,
— villamos
közül legalább három, azonos közterületi megállóhelye egyikétől legfeljebb 200 méter távolságon belül kell elhelyezkednie.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

18110000, 18230000, 18220000, 18210000, 18235000, 18232000, 18234000, 98393000, 55900000

3)Mennyiség:
Tervezetten 1 163 fő –30% létszám ellátására.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1)Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés valamint a teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesíthet, melynek mértékét az ajánlattételi dokumentáció részét képező szerződéstervezet/ek tartalmaz/zák.
Nyertes ajánlattevőnek a teljesítésre legalább 6 hónap jótállást kell vállalnia az ajánlattételi dokumentációban meghatározottak szerint.
III.1.2)Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a Ptk. 292/B. § (1) bekezdése szerint teljesíti. Ajánlatkérő előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő nem teszi lehetővé közös ajánlatot tevő nyertesek részére gazdasági társaság, illetve jogi személy létrehozását.
III.1.4)Egyéb különleges feltételek:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi feltételek
III.2.1)Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Kizáró okok:
— Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
— Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az a gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
— Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdésében, valamint a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Nem Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 4. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdésében, a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában a jelentkezésben csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1) bekezdésben foglalt kizáró okok hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha a felhívás feladását megelőző három üzleti évből legalább az egyik évben a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele elérte
— az 1. rész esetén a 120 000 000 HUF-ot,
— a 2. rész esetén a 65 000 000 HUF-ot.
Mindkét részre történő jelentkezés esetén elegendő az 1. részre meghatározott árbevételi követelmény igazolása.
Megkövetelt igazolási mód:
A részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezéséhez csatolnia kell – a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 14. § (1) bek c) pontja alapján a felhívás feladását megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy a részvételre jelentkező mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: M1: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során – védett műhelyként teljesített – legalább nettó 80 000 000 HUF értékű formaruha és/vagy egyenruha, és/vagy felsőruházati termékek gyártására vonatkozó referenciával.
M2: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során teljesített legalább2 db, egyenként legalább nettó 30 000 000 HUF/év értékű legalább 1 éves időtartamú szerződés keretében formaruha és/vagy egyenruha, és/vagy felsőruházati termékek kiszolgálásra vonatkozó referenciával. A kiszolgálásra vonatkozó referencia értékébe a kiszolgált termékek ára is beleértendő.
M3: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha rendelkezik legalább a következő, ruhaipari. végzettséggel rendelkező szakemberekkel:
— ruhaipari szakmunkás (férfi vagy női szabó, varrónő, szabász), aki rendelkezik legalább 3 év egyenruha, vagy formaruha, vagy felsőruházati termékek előállításában szerzett szakmai gyakorlattal: 10 fő.
— felsőfokú vagy ruhaipari technikusi végzettségű (minőségbiztosításért felelős) szakember, aki rendelkezik legalább 3 év ruhaipari szakmai gyakorlattal: 2 fő
— középfokú kereskedelmi végzettségű szakember, aki rendelkezik legalább 3 év kereskedelemben szerzett szakmai gyakorlattal: 2 fő.
M4: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) ha rendelkezik a teljesítéshez szükséges alábbi eszközök közül legalább kilenc darab berendezéssel, műszaki felszereltséggel:
szalagkéses szabászgép vagy kardkéses szabászgép, kézi daraboló gép, gőzfejlesztő, huroköltésű gyorsvarrógép, interlock varrógép, reteszelő gép (vagy rövid varratot készítő automata gép), fedőző varrógép, szemes és egyenes gomblyukvarró, gombfelvarró gombadagolóval, holózó varrógép, síkragasztó présgép, gőzölő asztal, övbújtató készítő
és az alábbi berendezések közül legalább négy darab készülékkel:
ötfonalas biztonsági varratot készítő varrógép, szemes gomblyukvarró, kétfonalas láncöltésű varrógép, szárszétvasaló gép, derekazó gép, gallér készítő automata, kézelő készítő automata, zsebtasak szegő.
Mindkét részre vagy bármelyik részre történő jelentkezés esetén az előzőekben (M1, M2, M3, M4) meghatározott követelményeknek kell megfelelni.
Megkövetelt igazolási mód
A részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek):
M1: ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett legjelentősebb – védett műhelyként végzett – teljesítéseit a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: az ellenszolgáltatás összege, a szerződéses partner megnevezése, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
M2: ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett legjelentősebb – védett műhelyként végzett – teljesítéseit a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: az ellenszolgáltatás összege, a szerződéses partner megnevezése, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
M3: jelentkezésében a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés c) pontja szerint ismertetnie kell azon szakemberek ruhaipari ill. kereskedelmi végzettségét és képzettségét akiket be kíván vonni a teljesítésbe – a végzettségüket igazoló dokumentumok és szakmai önéletrajzuk csatolásával, amelyből az alkalmassági minimumkövetelményben meghatározott szakmai gyakorlatuk megállapítható.
M4: jelentkezéséhez csatolnia kell a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 15. § (1) bekezdés b) pontja szerint a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetve műszaki felszereltség leírását.
III.2.4)Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
A szerződés védett műhelyek számára fenntartott
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
III.3.2)A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek

IV. szakasz: Eljárás

IV.1)Az eljárás fajtája
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében): nem
IV.2)Bírálati szempontok
IV.2.1)Bírálati szempontok
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni: nem
IV.3)Adminisztratív információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt. T-337/13
IV.3.2)Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje: 3.1.2014 - 12:00
A dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy részvételi határidő
3.1.2014 - 12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
IV.3.7)Az ajánlatok felbontásának feltételei

VI. szakasz: Kiegészítő információk

VI.1)A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
VI.3)További információk:
1. A közbeszerzési eljárást a BKK Zrt. és a BKV Zrt. közös ajánlatkérőként (a továbbiakban: Ajánlatkérő) folytatja le oly módon, hogy az operatív lebonyolítást a BKV Zrt. végzi.
Ajánlatkérő – 1) adatai:
Az operatív lebonyolításra tekintettel az eljárással kapcsolatos további információ, az I.1. pontban is megadott, alábbi kapcsolattartási ponton kérhető.
Kapcsolattartási pont(ok): BKV Zrt. Gazdasági Igazgatóság Beszerzési Főosztály
Címzett: Schifner Marianna
Telefon: +36 14616578

E-mail: mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED

Fax: +36 13226438
Ajánlatkérő – 2) adatai:
Hivatalos név: BKK Budapesti Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Postai cím: 1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19–21. Magyarország
2. Tekintettel arra, hogy az eljárás operatív lebonyolítását a BKV Zrt. végzi, a jelentkezések benyújtására a BKV Zrt. székházában (Magyarország, 1072 Budapest, Akácfa u. 15.), a II. emelet 256. irodában van lehetőség, postán, illetve személyesen munkanapokon, hétfőtől péntekig 8:00 és 14:00 óra között a IV.3.4) pontban megjelölt időpontig. A postán benyújtott jelentkezéseket az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben beérkezettnek, ha azok legkésőbb a részvételi határidőig az ajánlatkérő részéről a jelentkezések átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. A jelentkezés, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot a Jelentkező viseli.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet, hogy 22.12.2013. – 2.1.2014. között a BKV Zrt. székháza zárva tart, ezért a részvételi jelentkezések 21.12.2013-én 11:00 óráig, illetve 2.1.2014-án 8:00 órát követően adhatók le.
3. A részvételi jelentkezés érvényességének feltételeként részvételre jelentkezőnek be kell nyújtania a védett műhelyekre vonatkozó akkreditáció érvényes tanúsítványának, vagy védett munkahely, vagy szociális foglalkoztatási engedélyének másolatát, vagy az átlagos statisztikai létszám 50%-át meghaladó mértékben megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatását igazoló egyéb dokumentum másolatát.
4. A részvételi jelentkezések felbontásának időpontja és helye:
Dátum: 3.1.2014. (nap.hó.év). Időpont: 12:00 óra.
Helyszín: BKV Zrt.: 1072 Budapest, Akácfa utca 15. 252-es tárgyaló.
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek: az ajánlatkérő, a részvételre jelentkezők, valamint az általuk meghívott személyek, illetve a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetőleg személyek.
5. Ajánlatkérő a Kbt. 77. §-a alapján a jelentkezőket az eljárás részvételi szakaszának eredményéről vagy eredménytelenségéről, a részvételi jelentkezések elbírálásáról szóló összegezés egyidejűleg minden részvételre jelentkező részére faxon vagy elektronikus úton történő megküldésével tájékoztatja.
6. Az ajánlattételi felhívás megküldésének tervezett napja: a részvételi jelentkezések elbírálásáról szóló összegezés megküldését követő 5. munkanap
7. Ajánlatkérő a részvételre jelentkezők számára a felhívásban III.2.2 és III.2.3 pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és azok igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
8. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a részvételre jelentkezőnek a jelentkezéshez csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
9. Jelentkezőnek a Kbt. 40. § (1) bekezdése alapján jelentkezésében meg kell jelölnie
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az részvételre jelentkező alvállalkozót kíván igénybe venni,
b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.

10. Az ajánlatkérő az eljárás dokumentációját teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes). A dokumentáció letöltése az eljárásban való részvétel feltétele, a dokumentációt jelentkezésenként legalább egy jelentkezőnek vagy a jelentkezésben megjelölt alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő tájékoztatás a dokumentációt letöltőnek kerül megküldésre. Az elektronikus úton hozzáférhetővé tett dokumentáció átvételét a jelentkezők által a dokumentáció részét képező Visszaigazoló adatlap hiánytalanul kitöltött változatának a jelen felhívás I.1. pontjában megjelölt fax, vagy e-mail címre történő megküldése igazolja.

11. Ajánlatkérő a Kbt. 67. §-a alapján biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.
12. Ajánlatkérő a részvételi szakasz bírálatát követően, az érvényes pályázatot benyújtó jelentkezők közül részenként legfeljebb 3 pályázót kér fel ajánlattételre. Ajánlatkérő a pályázók ajánlattételre felkérésének sorrendjét, a műszaki, szakmai alkalmasság körében előírt formaruha és/vagy egyenruha, és/vagy felsőruházati termékek gyártására vonatkozóan (jelen hirdetmény III.2.3. pont M1 alpont) benyújtott referenciák alapján, az összesített teljesítések mértékét alapul véve – csökkenő sorrendben, a keretszám eléréséig határozza meg.
13. Ajánlatkérő az ajánlattételi szakaszban ajánlattevők rendelkezésére bocsátja az egyes termékekre vonatkozó, hatályos belső szabályzatában rögzített kihordási időket.
14. A kiszolgáló helyiségre vonatkozó elvárások a tárgyalások során kerülnek meghatározásra.
15. Ajánlatkérő a szerződés teljesítése során – amennyiben a jelen felhívás III.2.3 pontjának M2 alpontjának igazolására megjelölt személy nem magyar anyanyelvű, úgy –, nyertes ajánlattevőnek saját költségére biztosítani kell a felsőfokú magyar nyelvtudásnak megfelelő nyelvismerettel rendelkező személyt vagy szaktolmácsot a folyamatos kapcsolattartás körében.
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 137. § (2)–(7) bekezdése szerint.
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó u. 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.5)E hirdetmény feladásának időpontja:
8.11.2013