II. szakasz: A szerződés
tárgya
II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a
szerződéshez rendelt elnevezés:
Formaruha
beszerzése kiszolgálással.
II.1.2)A szerződés típusa és a
teljesítés helye
Árubeszerzés
Adásvétel
A
teljesítés helye: Budapest.
NUTS-kód HU101
II.1.3)Közbeszerzésre,
keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó
információk
II.1.4)Keretmegállapodásra
vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a
beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Szállítási keretszerződés a BKK Zrt. és a BKV Zrt.
formaruha juttatásra jogosult munkavállalói számára egyedi gyártású formaruha
biztosítására, kiszolgálással.
II.1.6)Közös közbeszerzési
szójegyzék (CPV)
18110000, 18230000, 18220000,
18210000, 18235000, 18232000, 18234000, 98393000,
55900000
II.1.7)A közbeszerzési
megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A
szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik:
nem
II.1.8)Részekre vonatkozó
információk
A
beszerzés részekből áll: igen
Az ajánlatok
benyújthatók egy vagy több részre
II.1.9)Változatokra (alternatív
ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok):
nem
II.2)Szerződés szerinti
mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
1. rész:
Téli és nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKV Zrt.
munkavállalói számára, tervezetten 6 000 fő –30% létszám ellátására,
munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből
ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág;
női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú
ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; kötött mellény; nyakkendő; női
kendő; többfunkciós kabát.
2. rész: Téli
és nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKK Zrt.
munkavállalói számára, tervezetten 1 163 fő –30% létszám ellátására,
munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből
ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág;
női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú
ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; nyakkendő; női kendő; bőr öv; férfi
télikabát; női télikabát; férfi átmeneti dzseki; női átmeneti dzseki; férfi
zakó.
A kiszolgálás a nyertes ajánlattevő
által biztosított, budapesti kiszolgáló helyiségben kell történjen. A kiszolgáló
helységnek a következő tömegközlekedési eszközcsoportok:
—
metró/MFAV,
— HÉV,
—
autóbusz,
— trolibusz,
— villamos
közül
legalább három, azonos közterületi megállóhelye egyikétől legfeljebb 200 méter
távolságon belül kell elhelyezkednie.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra)
vonatkozó információ
Vételi
jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra
vonatkozó információk
A
szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama
vagy a befejezés határideje
Az
időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
Részekre vonatkozó információk
Rész száma: 1
Elnevezés: Formaruha beszerzés a BKV Zrt. munkavállalói részére
1)Rövid
meghatározás:
Téli és
nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKV Zrt.
munkavállalói számára, tervezetten 6 000 fő –30% létszám ellátására,
munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből
ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág;
női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú
ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; kötött mellény; nyakkendő; női
kendő; többfunkciós kabát – tájékoztató jelleggel az alábbi tervezett
mennyiségek szerinti megoszlásban:
Ruhatípus Tervezett mennyiség (db)
—
férfi nadrág 57 625
— női nadrág 6
428
— nyári szoknya 4 285
— hosszú ujjú férfi ing 46 100
—
rövid ujjú férfi ing 69 150
— hosszú ujjú
blúz 8 570
— rövid ujjú blúz 12
855
— kötött pulóver 13
668
— kötött mellény 13
668
— nyakkendő 7 683
— női kendő 1 428
—
női többfunkciós kabát 2 143
— férfi
többfunkciós kabát 11 525
A kiszolgálás a
nyertes ajánlattevő által biztosított, budapesti kiszolgáló helyiségben kell
történjen. A kiszolgáló helységnek a következő tömegközlekedési
eszközcsoportok:
—
metró/MFAV,
— HÉV,
—
autóbusz,
— trolibusz,
— villamos
közül
legalább három, azonos közterületi megállóhelye egyikétől legfeljebb 200 méter
távolságon belül kell elhelyezkednie.
2)Közös közbeszerzési
szójegyzék (CPV)
18110000, 18230000, 18220000,
18210000, 18235000, 18232000, 18234000, 98393000,
55900000
3)Mennyiség:
Tervezetten 6 000 fő –30% létszám
ellátására.
4)A szerződés időtartamára
vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az
időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 2 Elnevezés: Formaruha
beszerzés BKK Zrt. munkavállalói részére
1)Rövid
meghatározás:
Téli és
nyári, női és férfi felsőruházati termékek egyedi gyártása a BKK Zrt.
munkavállalói számára, tervezetten 1 163 fő –30% létszám ellátására, ,
munkaköröktől függő fajta és mennyiségi megoszlásban az alábbi ruhaféleségekből
ajánlattevő által biztosított helyiségben történő kiszolgálással: férfi nadrág;
női nadrág; nyári szoknya; hosszú ujjú férfi ing; rövid ujjú férfi ing; hosszú
ujjú blúz; rövid ujjú blúz; kötött pulóver; nyakkendő; női kendő; bőr öv; férfi
télikabát; női télikabát; férfi átmeneti dzseki; női átmeneti dzseki; férfi zakó
– tájékoztató jelleggel az alábbi tervezett mennyiségek szerinti
megoszlásban:
Ruhatípus Tervezett
mennyiség (db)
— férfi nadrág 3
600
— női nadrág 3 600
— női nyári szoknya 1 050
—
hosszú ujjú férfi ing 9 000
— rövid ujjú
férfi ing 9 000
— hosszú ujjú blúz 9
000
— rövid ujjú blúz 9
000
— kötött pulóver 1 950
— nyakkendő 1 050
—
női kendő 1 800
— bőröv 2
400
— férfi téli kabát 770
— férfi átmeneti dzseki 770
—
férfi zakó 90
— női átmeneti dzseki
600
— női téli kabát 600
A kiszolgálás a nyertes ajánlattevő által biztosított,
budapesti kiszolgáló helyiségben kell történjen. A kiszolgáló helységnek a
következő tömegközlekedési eszközcsoportok:
—
metró/MFAV,
— HÉV,
—
autóbusz,
— trolibusz,
— villamos
közül
legalább három, azonos közterületi megállóhelye egyikétől legfeljebb 200 méter
távolságon belül kell elhelyezkednie.
2)Közös közbeszerzési
szójegyzék (CPV)
18110000, 18230000, 18220000,
18210000, 18235000, 18232000, 18234000, 98393000,
55900000
3)Mennyiség:
Tervezetten 1 163 fő –30% létszám
ellátására.
4)A szerződés időtartamára
vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az
időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
III. szakasz: Jogi, gazdasági,
pénzügyi és műszaki információk
III.1)Az alvállalkozói
szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító
mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés valamint a
teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesíthet, melynek mértékét az
ajánlattételi dokumentáció részét képező szerződéstervezet/ek
tartalmaz/zák.
Nyertes ajánlattevőnek a
teljesítésre legalább 6 hónap jótállást kell vállalnia az ajánlattételi
dokumentációban meghatározottak
szerint.
III.1.2)Fő finanszírozási és
fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi
rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a Ptk. 292/B. § (1)
bekezdése szerint teljesíti. Ajánlatkérő előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő
nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő nem teszi lehetővé közös ajánlatot tevő
nyertesek részére gazdasági társaság, illetve jogi személy
létrehozását.
III.1.4)Egyéb különleges
feltételek:
A
szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi
feltételek
III.2.1)Az
ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró
okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó
előírásokat is
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
— Az eljárásban nem lehet
részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), alvállalkozó és az
alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében
a Kbt. 56. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró okok
fennállnak.
— Az eljárásban nem lehet
részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az a gazdasági szereplő,
aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok
fennállnak.
Megkövetelt igazolási
mód:
— Magyarországon letelepedett
részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a
310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem
tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdésében, valamint a Kbt. 56. § (2) bekezdésében
meghatározott kizáró okok hatálya alá.
—
Nem Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre
jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 4. §-a
szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdésében, a Kbt.
56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az
alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet
vonatkozásában a jelentkezésben csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti
nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1) bekezdésben foglalt kizáró
okok hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi
alkalmasság
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A
szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös
részvételre jelentkező), ha a felhívás feladását megelőző három üzleti évből
legalább az egyik évben a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított –
árbevétele elérte
— az 1. rész esetén a
120 000 000 HUF-ot,
— a 2. rész esetén a
65 000 000 HUF-ot.
Mindkét részre történő
jelentkezés esetén elegendő az 1. részre meghatározott árbevételi követelmény
igazolása.
Megkövetelt igazolási
mód:
A részvételre jelentkezőnek (közös
részvételre jelentkezőnek) a jelentkezéséhez csatolnia kell – a 310/2011
(XII.23.) Korm. rendelet 14. § (1) bek c) pontja alapján a felhívás feladását
megelőző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított –
árbevételéről szóló nyilatkozatát, attól függően, hogy a részvételre jelentkező
mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az
adatok rendelkezésre állnak.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai
alkalmasság
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: M1: A
szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös
részvételre jelentkező) ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap
során – védett műhelyként teljesített – legalább nettó 80 000 000 HUF értékű
formaruha és/vagy egyenruha, és/vagy felsőruházati termékek gyártására vonatkozó
referenciával.
M2: A szerződés
teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre
jelentkező) ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónap során
teljesített legalább2 db, egyenként legalább nettó 30 000 000 HUF/év értékű
legalább 1 éves időtartamú szerződés keretében formaruha és/vagy egyenruha,
és/vagy felsőruházati termékek kiszolgálásra vonatkozó referenciával. A
kiszolgálásra vonatkozó referencia értékébe a kiszolgált termékek ára is
beleértendő.
M3: A szerződés teljesítésére
alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha
rendelkezik legalább a következő, ruhaipari. végzettséggel rendelkező
szakemberekkel:
— ruhaipari szakmunkás
(férfi vagy női szabó, varrónő, szabász), aki rendelkezik legalább 3 év
egyenruha, vagy formaruha, vagy felsőruházati termékek előállításában szerzett
szakmai gyakorlattal: 10 fő.
— felsőfokú
vagy ruhaipari technikusi végzettségű (minőségbiztosításért felelős) szakember,
aki rendelkezik legalább 3 év ruhaipari szakmai gyakorlattal: 2
fő
— középfokú kereskedelmi végzettségű
szakember, aki rendelkezik legalább 3 év kereskedelemben szerzett szakmai
gyakorlattal: 2 fő.
M4: A szerződés
teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre
jelentkező) ha rendelkezik a teljesítéshez szükséges alábbi eszközök közül
legalább kilenc darab berendezéssel, műszaki felszereltséggel:
szalagkéses szabászgép vagy kardkéses szabászgép, kézi
daraboló gép, gőzfejlesztő, huroköltésű gyorsvarrógép, interlock varrógép,
reteszelő gép (vagy rövid varratot készítő automata gép), fedőző varrógép,
szemes és egyenes gomblyukvarró, gombfelvarró gombadagolóval, holózó varrógép,
síkragasztó présgép, gőzölő asztal, övbújtató készítő
és
az alábbi berendezések közül legalább négy darab készülékkel:
ötfonalas biztonsági varratot készítő varrógép, szemes
gomblyukvarró, kétfonalas láncöltésű varrógép, szárszétvasaló gép, derekazó gép,
gallér készítő automata, kézelő készítő automata, zsebtasak
szegő.
Mindkét részre vagy bármelyik
részre történő jelentkezés esetén az előzőekben (M1, M2, M3, M4) meghatározott
követelményeknek kell megfelelni.
Megkövetelt igazolási mód
A
részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek):
M1: ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 36
hónap során végzett legjelentősebb – védett műhelyként végzett – teljesítéseit a
310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva.
A referencia igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell
tartalmaznia: az ellenszolgáltatás összege, a szerződéses partner megnevezése, a
teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az
előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
M2:
ismertetnie kell a felhívás feladását megelőző 36 hónap során végzett
legjelentősebb – védett műhelyként végzett – teljesítéseit a 310/2011. (XII.
23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia
igazolásnak/nyilatkozatnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: az
ellenszolgáltatás összege, a szerződéses partner megnevezése, a teljesítés ideje
és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a
szerződésnek megfelelően történt-e.
M3:
jelentkezésében a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés c)
pontja szerint ismertetnie kell azon szakemberek ruhaipari ill. kereskedelmi
végzettségét és képzettségét akiket be kíván vonni a teljesítésbe – a
végzettségüket igazoló dokumentumok és szakmai önéletrajzuk csatolásával,
amelyből az alkalmassági minimumkövetelményben meghatározott szakmai gyakorlatuk
megállapítható.
M4: jelentkezéséhez
csatolnia kell a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 15. § (1) bekezdés b) pontja
szerint a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetve
műszaki felszereltség leírását.
III.2.4)Fenntartott
szerződésekre vonatkozó információk
A
szerződés védett műhelyek számára fenntartott
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó
különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra
(képzettségre) vonatkozó információk
III.3.2)A szolgáltatás
teljesítésében személyesen közreműködő személyek
IV. szakasz: Eljárás
IV.1)Az eljárás
fajtája
IV.1.1)Az eljárás
fajtája
Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása,
megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében): nem
IV.2)Bírálati
szempontok
IV.2.1)Bírálati
szempontok
A
legalacsonyabb összegű
ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre
vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni:
nem
IV.3)Adminisztratív
információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az
aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt.
T-337/13
IV.3.2)Az adott szerződésre
vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a
kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A
dokumentáció beszerzésének határideje: 3.1.2014 - 12:00
A
dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy
részvételi határidő
3.1.2014
- 12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek),
amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések
benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség
minimális időtartama
IV.3.7)Az ajánlatok
felbontásának feltételei