Szolgáltatásra ir... - 128747-2014

15/04/2014    S74    Tagállamok - Szolgáltatásra irányuló szerződés - Ajánlati felhívás - Tárgyalásos eljárás 

Magyarország-Budapest: Hitelnyújtási szolgáltatások

2014/S 074-128747

Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Szolgáltatásmegrendelés

2004/17/EK irányelv

I. szakasz: Ajánlatkérő

I.1)Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
AK01331
Akácfa utca 15.
Kapcsolattartási pont(ok): Gazdasági Igazgatóság, Beszerzési Főosztály
Címzett: Schifner Marianna
1072 Budapest
MAGYARORSZÁG
Telefon: +36 13226438
E-mail: kozbeszerzes@bkv.hu
Fax: +36 14616524

Internetcím(ek):

Az ajánlatkérő általános címe: www.bkv.hu

A felhasználói oldal címe: www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes

További információ a következő címen szerezhető be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

I.2)Fő tevékenység
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
I.3)Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem

II. szakasz: A szerződés tárgya

II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
3 900 000 000 HUF hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára.
II.1.2)A szerződés típusa és a teljesítés helye
Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma 6: Pénzügyi szolgáltatások a) Biztosítási szolgáltatások b) Banki és befektetési szolgáltatások
A teljesítés helye: Budapest.

NUTS-kód HU101

II.1.3)Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
II.1.4)Keretmegállapodásra vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
3 900 000 000 HUF hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára.
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

66113000

II.1.7)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.1.8)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: igen
Az ajánlatok benyújthatók egy vagy több részre
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok): nem
II.2)Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
3 900 000 000 HUF hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára
A) rész: 1 000 000 000 HUF összegű hitelkeret.
B) rész: 2 900 000 000 HUF összegű hitelkeret.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ
II.2.3)Meghosszabbításra vonatkozó információk
II.3)A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)

Részekre vonatkozó információk

Rész száma: 1 Elnevezés: A) rész
1)Rövid meghatározás:
1 000 000 000 HUF összegű hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

66113000

3)Mennyiség:
1 000 000 000 HUF összegű hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
Rész száma: 2 Elnevezés: B) rész
1)Rövid meghatározás:
2 900 000 000 HUF összegű hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára.
2)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

66113000

3)Mennyiség:
2 900 000 000 HUF összegű hitelkeret biztosítása refinanszírozás céljára.
4)A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1)Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
III.1.2)Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:130. § szerint, az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény (Art.) 36/A. § rendelkezéseinek figyelembevételével és a Kbt. 130. § (1)bekezdésére figyelemmel teljesíti.
Ajánlatkérő előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a közös ajánlattevők részére gazdasági társaság vagy jogi személy létrehozatalát.
III.1.4)Egyéb különleges feltételek:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: igen
A különleges feltételek meghatározása: 2013. évi CCXXXVII. törvény a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról.
III.2)Részvételi feltételek
III.2.1)Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Kizáró okok:
— Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, valamint a Kbt. 57. § (1) bekezdés d)-e) pontjaiban meghatározott kizáró okok fennállnak.
— Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az a gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
— Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 2. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, valamint a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 3. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 57. § (1) bekezdés d)-e)) pontjaiban meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Nem Magyarországon letelepedett részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezésben a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 4. §-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, a Kbt. 56. § (2) bekezdésében, valamint a Kbt. 57. § (1) bekezdés d)-e) pontjaiban meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában a jelentkezésben csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontjaiban foglalt kizáró okok hiányáról.
— Jelentkező (közös részvételre jelentkező) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában választása szerint:
— a jelentkezésben saját nyilatkozatot nyújt be arról, hogy nem vesz igénybe a Kbt. 57. § szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 57. §-a szerinti kizáró okok hatálya alá, vagy
— a jelentkezésben az eljárásban megjelölt alvállalkozó nyilatkozatát – a meg nem jelöltekre az a) pont szerinti nyilatkozat mellett –, valamint az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet nyilatkozatát is benyújthatja arról, hogy a szervezet nem tartozik a Kbt. 57. § (1) bekezdés d)-e) pontjai szerinti kizáró okok hatálya alá.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Mindkét rész esetében a szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező), ha az előző lezárt üzleti évben a saját tőke értéke elérte az 2 000 000 000 HUF-ot.
A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (2) bekezdésben rögzített körülmény esetén a később létrejött gazdasági szereplő alkalmasnak minősül, ha működésének ideje alatt a közbeszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított árbevétele eléri vagy meghaladja éves szinten a 100 000 000 HUF értéket.
Megkövetelt igazolási mód
Mindkét rész esetében a részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) a jelentkezéséhez csatolnia kell a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 14. § (1) bekezdés b) pontja szerint a számvitel jogszabályok szerinti, a 2012. üzleti évről szóló beszámolóját, amennyiben a céginformációs szolgálat honlapján a beszámoló nem elérhető.
Ha a részvételre jelentkező beszámolóval azért nem rendelkezik az előírt időszakban, mert az időszakkezdete után kezdte meg működését, alkalmasságát a közbeszerzés tárgyárból származó árbevételről szólónyilatkozattal jogosult igazolni.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Mindkét rész esetében a szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül a részvételre jelentkező (közös részvételre jelentkező) ha rendelkezik legalább az alábbi, felsőfokú végzettséggel rendelkező szakemberekkel: legalább 1 fő, vállalati hitelek nyújtására képesített, felsőfokú végzettségű, vállalati hitelek nyújtásában legalább két év szakmai gyakorlatot szerzett szakember
Megkövetelt igazolási mód
Mindkét rész esetében a Részvételre jelentkezőnek (közös részvételre jelentkezőnek) jelentkezésében a 310/2011. (XII. 23.) Korm rendelet 15. § (3) bekezdés d) pontja szerint ismertetnie kell azon szakemberek végzettségét és képzettségét – szakmai önéletrajzuk és a végzettségüket igazoló dokumentumok másolatának csatolásával –, akiket be kíván vonni a teljesítésbe.
III.2.4)Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve: nem
III.3.2)A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét: nem

IV. szakasz: Eljárás

IV.1)Az eljárás fajtája
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Tárgyalásos
Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében): nem
IV.2)Bírálati szempontok
IV.2.1)Bírálati szempontok

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok

1. Kamatfelár. Súlyszám 80

2. Tőketörlesztéssel súlyozott, korrigált futamidő. Súlyszám 20

IV.2.2)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni: nem
IV.3)Adminisztratív információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt. T-97/14
IV.3.2)Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje: 28.4.2014 - 10:00
A dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy részvételi határidő
28.4.2014 - 10:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
IV.3.7)Az ajánlatok felbontásának feltételei

VI. szakasz: Kiegészítő információk

VI.1)A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
VI.3)További információk:
1. A részvételi jelentkezések felbontásának időpontja és helye:
Dátum: 28.4.2014. (nap.hó.év). Időpont 10:00 óra.
Helyszín: BKV Zrt. 1072 Budapest, Akácfa utca 15. 252-es tárgyaló.
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek: az ajánlatkérő, a részvételre jelentkezők, valamint az általuk meghívott személyek, illetve a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetőleg személyek.
2. Ajánlatkérő a Kbt. 77. §-a alapján a jelentkezőket az eljárás részvételi szakaszának eredményéről vagy eredménytelenségéről a részvételi jelentkezések elbírálásáról szóló összegezés egyidejűleg minden részvételre jelentkező részére faxon vagy elektronikus úton történő megküldésével tájékoztatja.
3. Az ajánlattételi felhívás megküldésének tervezett napja: 6.5.2014.
4. Ajánlatkérő a felhívásban III.2.2 és III.2.3 pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
5. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében a részvételre jelentkezőnek a jelentkezéshez csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
6. Jelentkezőnek a Kbt. 40. § (1) bekezdése alapján jelentkezésében meg kell jelölnie
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az jelentkező alvállalkozót kíván igénybe venni,
b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.
7. A jelentkezések benyújtására lehetőség van postán, illetve személyesen munkanapokon, hétfőtől péntekig 08:00 és 14:00 óra között, a BKV Zrt. székházában (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) a II. emelet 256. irodában. A részvételi határidő napján ugyanezen a helyszínen a IV.3.4) pontban megjelölt időpontig van lehetőség a jelentkezések személyes benyújtására. A postán benyújtott jelentkezéseket az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben beérkezettnek, ha azok legkésőbb a részvételi határidőig az ajánlatkérő részéről a jelentkezések átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. A jelentkezés, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot a részvételre jelentkező viseli.

8. Az ajánlatkérő az eljárás dokumentációját teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes). A dokumentáció letöltése az eljárásban való részvétel feltétele, a dokumentációt jelentkezésenként legalább egy jelentkezőnek vagy a jelentkezésben megjelölt alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő tájékoztatás a dokumentációt letöltőnek kerül megküldésre. Az elektronikus úton hozzáférhetővé tett dokumentáció átvételét a jelentkezők által a dokumentáció részét képező Visszaigazoló adatlap hiánytalanul kitöltött változatának a jelen felhívás I.1. pontjában megjelölt fax, vagy e-mail címre történő megküldése igazolja.

9. Ajánlatkérő a Kbt. 67. §-a alapján biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.
10. Az értékelés módszere az első résszempont esetében fordított arányosítással, a második részszempont esetében arányosítással történik. A részszempontonként kiosztható pontszám: 0-10. A módszer(ek) részletes ismertetése az ajánlattételi dokumentációban történik.
11. A részvételi határidő a 289/2011. (XII. 22.) Korm. rendelet 5. § (1) bekezdése alapján sürgősségre tekintettel lett megállapítva.
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Telefon: +36 18828594
Internetcím: www.kozbeszerzes.hu
Fax: +36 18828593

VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be

Közbeszerzési Hatóság, Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: dontobizottsag@kt.hu
Telefon: +36 18828594
Internetcím: www.kozbeszerzes.hu
Fax: +36 18828593

VI.5)E hirdetmény feladásának időpontja:
10.4.2014