Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban
2004/17/EK irányelv
I. szakasz: Ajánlatkérő
I.1)Név, cím és
kapcsolattartási pont(ok)
Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő
Részvénytársaság
AK01331
Akácfa utca 15.
Kapcsolattartási pont(ok):
Gazdasági Igazgatóság Beszerzési Főosztály
Címzett: Schifner
Marianna
1072 Budapest
MAGYARORSZÁG
Telefon: +36 13226438
E-mail:
mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED
Fax:
+36 14616524
Internetcím(ek):
Az ajánlatkérő általános címe: http://www.bkv.hu/
További információ a következő címen szerezhető be: A fent
említett kapcsolattartási pont(ok)
A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus
beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők
be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő
címre kell benyújtani: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
I.2)Fő tevékenység
Városi
vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
I.3)Beszerzés más
ajánlatkérők nevében
Az
ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem
II. szakasz: A szerződés
tárgya
II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a
szerződéshez rendelt elnevezés:
Textilipari temékek beszerzése.
II.1.2)A szerződés típusa és a
teljesítés helye
Árubeszerzés
Adásvétel
A
teljesítés helye: A teljesítés helye a BKV Zrt. telephelyei, budapesti és Pest
megyei raktárai, az Ajánlati dokumentációban szereplő részletezés
szerint.
NUTS-kód HU101,HU102
II.1.3)Közbeszerzésre,
keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó
információk
II.1.4)Keretmegállapodásra
vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a
beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Szállítási keretszerződés textilipari termékek beszerzése
tárgyában.
II.1.6)Közös közbeszerzési
szójegyzék (CPV)
19280000, 19210000, 19211000,
19212510, 19240000, 19244000, 19435000
II.1.7)A közbeszerzési
megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A
szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik:
nem
II.1.8)Részekre vonatkozó
információk
A
beszerzés részekből áll: nem
II.1.9)Változatokra (alternatív
ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok):
nem
II.2)Szerződés szerinti
mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
Tervezett
mennyiségek: 12729 db -50%, 4317 m2 -50%, 54654 fm -50%, 516 doboz -50%, 5310
kg -50%, 696 tekercs -50%, 36
hónapra.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra)
vonatkozó információ
Vételi
jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra
vonatkozó információk
A
szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama
vagy a befejezés határideje
Az
időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)
III. szakasz: Jogi, gazdasági,
pénzügyi és műszaki információk
III.1)Az alvállalkozói
szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító
mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés valamint a
teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesíthet. Késedelmes teljesítés
esetén a kötbér mértéke az eredménytelenül eltelt teljesítési határidőt követő
minden késedelmesen eltelt nap után a késedelmesen teljesített Megrendelésre
vetített nettó Szállítási Díj 0,5%-a, de maximum 15%.
Ha
a Szállító hibás Árut szállít, vagy más módon nem a Keretszerződésben
foglaltaknak megfelelően teljesít, a Megrendelő hibás teljesítési kötbért
követelhet: ennek alapja a hibás teljesítéssel érintett Megrendelés nettó
összértéke, mértéke annak 15 %-a.
A
Szállító a Keretszerződésben vállalt kötelezettségei nem teljesítése esetén
köteles a Megrendelő részére meghiúsulási kötbért fizetni, melynek alapja a
meghiúsulással érintett Megrendelés nettó összértéke, mértéke annak
15%-a.
Az Ajánlattevőnek a termékekre az
átvételtől számított minimum 12 hónap időtartamú jótállást kell
vállalnia.
III.1.2)Fő finanszírozási és
fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi
rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a Kbt. 130.§ (3)
bekezdése szerint teljesíti.
Ajánlatkérő
előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő
nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi
személy:
III.1.4)Egyéb különleges
feltételek:
A
szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi
feltételek
III.2.1)Az
ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok
(kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre
vonatkozó előírásokat is
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
- Az eljárásban nem lehet
ajánlattevő (közös ajánlattevő), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában
nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (1)
bekezdés a)-k) pontokban meghatározott kizáró okok fennállnak.
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő)
az a gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében
meghatározott kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
-
Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlatban
a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 2.§-a szerint kell igazolnia, hogy nem
tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, valamint a Kbt. 56.§ (2)
bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
-
Nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az
ajánlatban a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 4.§-a szerint kell igazolnia,
hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, az 56. § (2)
bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
-
Ajánlattevő (közös ajánlattevő) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában
részt vevő más szervezet vonatkozásában az ajánlatban csak a Kbt. 58. § (3)
bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1)
bekezdésben foglalt kizáró okok
hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi
alkalmasság
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A
szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő),
ha az előző három évből legalább az egyik évben a teljes - általános forgalmi
adó nélkül számított - árbevétele elérte a 24 000 000 forintot.
Megkövetelt igazolási mód
Az
ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlathoz csatolnia kell a 310/2011
(XII.23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés c) pontja alapján a felhívás
feladását megelőző három év teljes - általános forgalmi adó nélkül számított -
árbevételéről szóló nyilatkozatát attól függően, hogy ajánlattevő mikor jött
létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok
rendelkezésre állnak.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai
alkalmasság
Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az
alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási
mód:
A szerződés teljesítésére
alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha a
cégnyilvántartásban bejegyzett tevékenységi körei között szerepel textilipari
termékek - gyártása és/vagy értékesítése és/vagy forgalmazása.
Megkövetelt igazolási mód
Az
ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek):
a
289/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 2. § (5) bekezdése alapján ajánlatkérő az
ezzel kapcsolatos tényeket adatokat a magyar nyelven rendelkezésre álló
elektronikus hatósági vagy közhiteles nyilvántartásból ellenőrzni. Amennyiben a
nyilvántartásban ajánlattevő nem szerepel, úgy csatolnia kell az alkalmassági
feltételt igazoló dokumentumokat egyeszerű másolatban.
III.2.4)Fenntartott
szerződésekre vonatkozó információk
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó
különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra
(képzettségre) vonatkozó információk
III.3.2)A szolgáltatás
teljesítésében személyesen közreműködő személyek
IV. szakasz: Eljárás
IV.1)Az eljárás
fajtája
IV.1.1)Az eljárás
fajtája
Nyílt
IV.2)Bírálati
szempontok
IV.2.1)Bírálati
szempontok
A
legalacsonyabb összegű
ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre
vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni:
igen
További információk az elektronikus
árlejtésről: Az árlejtés részletes szabályait az ajánlati dokumentáció
tartalmazza.
IV.3)Adminisztratív
információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az
aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt.
15/T-141/12
IV.3.2)Az adott szerződésre
vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a
kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A
dokumentáció beszerzésének határideje: 10.4.2013 - 12:00
A
dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy
részvételi határidő
10.4.2013
- 12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek),
amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések
benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség
minimális időtartama
napban:
30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7)Az ajánlatok
felbontásának feltételei
Dátum:
10.4.2013 - 12:00
Hely
BKV Zrt. 1072 Budapest, Akácfa utca 15. 252-es szoba.
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult
személyek: igen
Az ajánlatok felbontásán
jelenlétre jogosult személyek a Kbt. 62. § (2) bekezdése alapján: az
ajánlatkérő, az ajánlattevők, valamint az általuk mehívott személyek, illetve a
külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetve
személyek.
VI. szakasz: Kiegészítő
információk
VI.1)A közbeszerzés ismétlődő
jellegére vonatkozó információk
A
közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra
vonatkozó információk
A
szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal
kapcsolatos: nem
VI.3)További
információk:
1.
Ajánlatkérő a Kbt. 77.§-a alapján az eljárás eredményéről vagy
eredménytelenségéről az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés egyidejűleg
minden ajánlattevő részére faxon vagy elektronikus úton történő megküldésével
ad tájékoztatást.
2. Ajánlatkérő a
felhívás III.2.2 és III.2.3. pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági,
valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és igazolását a
minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta
meg.
3. Ajánlattevőnek a Kbt. 40.§ (1)
bekezdése alapján ajánlatában meg kell jelölnie
a)
a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az
ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni,
b)
az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó
mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt
a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre
fognak működni.
4. Folyamatban lévő
változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlatevőnek az ajánlathoz csatolnia
kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak
érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
5.
Az ajánlatok benyújtására lehetőség van postán, illetve személyesen
munkanapokon, hétfőtől péntekig 8.00 és 14.00 óra között, a BKV Zrt.
székházában (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) a II. emelet 256. irodában. Az
ajánlattételi határidő napján ugyanezen a helyszínen a IV.3.4) pontban
megjelölt időpontig van lehetőség az ajánlatok személyes benyújtására. A postán
benyújtott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben
beérkezettnek, ha azok legkésőbb az ajánlattételi határidőig az ajánlatkérő
részéről az ajánlatok átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. Az
ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő
kockázatot az ajánlattevő viseli.
6. Az ajánlatkérő az eljárás dokumentációját teljes
terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/kozbeszerzesek). A dokumentáció letöltése az
eljárásban való részvétel feltétele, a dokumentációt ajánlatonként legalább egy
ajánlattevőnek vagy alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő tájékoztatás
a dokumentációt letöltőnek kerül megküldésre. Az elektronikus úton
hozzáférhetővé tett dokumentáció átvételét az ajánlattevők által a dokumentáció
részét képező Visszaigazoló adatlap hiánytalanul kitöltött változatának a jelen
felhívás I.1. pontjában megjelölt fax, vagy e-mail címre történő megküldése
igazolja.
7. Ajánlatkérő a Kbt. 67.§-a alapján
biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.
8.
Ajánlatkérő a Kbt. 124. § (4) bekezdése alapján csak az eljárás nyertesével,
vagy - az eljárás nyertesének visszalépése esetén - az ajánlatok értékelése
során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel
(személlyel) - ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezésben megjelölte
- köti meg a szerződést.
9. Helyszíni
megtekintés: Ajánlatkérő az igényelt tételek pontos beazonosíthatósága és a
megfelelő ajánlatok elkészítése érdekében, Ajánlattevők részére helyszíni
megtekintést biztosít, melynek időpontja:
2013.03.13. 08:30-13:30 óra.
Helyszíne:
a megtekinteni igényelt termékfajták függvényében BKV Zrt.különböző
telephelyei.
Ajánlattevő részvételi szándékát kérjük írásban jelezze
Ajánlatkérőnek a I.1. pontban megadott elérhetőségeire, vagy a mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED
e-mail-címre küldött értesítéssel, a helyszíni megtekintés időpontját
megelőzően legkésőbb 2 munkanappal.
10.
Ajánlattevőnek ajánlatában valamennyi tétel mellett fel kell tüntetnie az
ajánlott és szállítani kívánt áruk gyártóját és termékgyártói azonosító
számát.
11. Az ajánlati dokumentáció
mellékletében megjelölt gyártmányok illetve méretek az Ajánlatkérő által
jelenleg használt termékeket jelölik a tárgy jellegének egyértelmű
meghatározása, beazonosíthatósága érdekében. Ajánlatkérő a megjelölt
gyártmánnyal és annak minőségi jellemzőivel egyenértékű műszaki paraméterekkel
rendelkező termékekre is elfogad ajánlatot.
12.
A felhívás II.2.1 pontjában meghatározott tervezett mennyiségek tekintetében
Ajánlatkérő az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul.
A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató (tapasztalati)
adatoktól eltérhetnek.
VI.4)Jogorvoslati
eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást
lebonyolító szerv
VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek
benyújtása
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek
benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be
VI.5)E hirdetmény feladásának
időpontja:
26.2.2013