Árubeszerzésre irá... - 68905-2013

01/03/2013    S43    Tagállamok - Árubeszerzésre irányuló szerződés - Ajánlati felhívás - Nyílt eljárás 

HU-Budapest: Állati gyapjú, nyers irha és nyers bőr

2013/S 043-068905

Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Árubeszerzés

2004/17/EK irányelv

I. szakasz: Ajánlatkérő

I.1)Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
AK01331
Akácfa utca 15.
Kapcsolattartási pont(ok): Gazdasági Igazgatóság Beszerzési Főosztály
Címzett: Schifner Marianna
1072 Budapest
MAGYARORSZÁG
Telefon: +36 13226438
E-mail: mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED
Fax: +36 14616524

Internetcím(ek):

Az ajánlatkérő általános címe: http://www.bkv.hu/

További információ a következő címen szerezhető be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

I.2)Fő tevékenység
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
I.3)Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem

II. szakasz: A szerződés tárgya

II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
Textilipari temékek beszerzése.
II.1.2)A szerződés típusa és a teljesítés helye
Árubeszerzés
Adásvétel
A teljesítés helye: A teljesítés helye a BKV Zrt. telephelyei, budapesti és Pest megyei raktárai, az Ajánlati dokumentációban szereplő részletezés szerint.

NUTS-kód HU101,HU102

II.1.3)Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
II.1.4)Keretmegállapodásra vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Szállítási keretszerződés textilipari termékek beszerzése tárgyában.
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

19280000, 19210000, 19211000, 19212510, 19240000, 19244000, 19435000

II.1.7)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.1.8)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: nem
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok): nem
II.2)Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
Tervezett mennyiségek: 12729 db -50%, 4317 m2 -50%, 54654 fm -50%, 516 doboz -50%, 5310 kg -50%, 696 tekercs -50%, 36 hónapra.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ
Vételi jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra vonatkozó információk
A szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 36 (a szerződés megkötésétől számítva)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1)Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés valamint a teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesíthet. Késedelmes teljesítés esetén a kötbér mértéke az eredménytelenül eltelt teljesítési határidőt követő minden késedelmesen eltelt nap után a késedelmesen teljesített Megrendelésre vetített nettó Szállítási Díj 0,5%-a, de maximum 15%.
Ha a Szállító hibás Árut szállít, vagy más módon nem a Keretszerződésben foglaltaknak megfelelően teljesít, a Megrendelő hibás teljesítési kötbért követelhet: ennek alapja a hibás teljesítéssel érintett Megrendelés nettó összértéke, mértéke annak 15 %-a.
A Szállító a Keretszerződésben vállalt kötelezettségei nem teljesítése esetén köteles a Megrendelő részére meghiúsulási kötbért fizetni, melynek alapja a meghiúsulással érintett Megrendelés nettó összértéke, mértéke annak 15%-a.
Az Ajánlattevőnek a termékekre az átvételtől számított minimum 12 hónap időtartamú jótállást kell vállalnia.
III.1.2)Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a Kbt. 130.§ (3) bekezdése szerint teljesíti.
Ajánlatkérő előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
III.1.4)Egyéb különleges feltételek:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi feltételek
III.2.1)Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Kizáró okok:
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontokban meghatározott kizáró okok fennállnak.
- Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő) az a gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
- Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlatban a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 2.§-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, valamint a Kbt. 56.§ (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
- Nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlatban a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 4.§-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, az 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
- Ajánlattevő (közös ajánlattevő) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az ajánlatban csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1) bekezdésben foglalt kizáró okok hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha az előző három évből legalább az egyik évben a teljes - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevétele elérte a 24 000 000 forintot.
Megkövetelt igazolási mód
Az ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlathoz csatolnia kell a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés c) pontja alapján a felhívás feladását megelőző három év teljes - általános forgalmi adó nélkül számított - árbevételéről szóló nyilatkozatát attól függően, hogy ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha a cégnyilvántartásban bejegyzett tevékenységi körei között szerepel textilipari termékek - gyártása és/vagy értékesítése és/vagy forgalmazása.
Megkövetelt igazolási mód
Az ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek):
a 289/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 2. § (5) bekezdése alapján ajánlatkérő az ezzel kapcsolatos tényeket adatokat a magyar nyelven rendelkezésre álló elektronikus hatósági vagy közhiteles nyilvántartásból ellenőrzni. Amennyiben a nyilvántartásban ajánlattevő nem szerepel, úgy csatolnia kell az alkalmassági feltételt igazoló dokumentumokat egyeszerű másolatban.
III.2.4)Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
III.3.2)A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek

IV. szakasz: Eljárás

IV.1)Az eljárás fajtája
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Nyílt
IV.2)Bírálati szempontok
IV.2.1)Bírálati szempontok
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni: igen
További információk az elektronikus árlejtésről: Az árlejtés részletes szabályait az ajánlati dokumentáció tartalmazza.
IV.3)Adminisztratív információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt. 15/T-141/12
IV.3.2)Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje: 10.4.2013 - 12:00
A dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy részvételi határidő
10.4.2013 - 12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7)Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 10.4.2013 - 12:00

Hely

BKV Zrt. 1072 Budapest, Akácfa utca 15. 252-es szoba.

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek: igen
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek a Kbt. 62. § (2) bekezdése alapján: az ajánlatkérő, az ajánlattevők, valamint az általuk mehívott személyek, illetve a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetve személyek.

VI. szakasz: Kiegészítő információk

VI.1)A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
VI.3)További információk:
1. Ajánlatkérő a Kbt. 77.§-a alapján az eljárás eredményéről vagy eredménytelenségéről az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés egyidejűleg minden ajánlattevő részére faxon vagy elektronikus úton történő megküldésével ad tájékoztatást.
2. Ajánlatkérő a felhívás III.2.2 és III.2.3. pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
3. Ajánlattevőnek a Kbt. 40.§ (1) bekezdése alapján ajánlatában meg kell jelölnie
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni,
b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.
4. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlatevőnek az ajánlathoz csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
5. Az ajánlatok benyújtására lehetőség van postán, illetve személyesen munkanapokon, hétfőtől péntekig 8.00 és 14.00 óra között, a BKV Zrt. székházában (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) a II. emelet 256. irodában. Az ajánlattételi határidő napján ugyanezen a helyszínen a IV.3.4) pontban megjelölt időpontig van lehetőség az ajánlatok személyes benyújtására. A postán benyújtott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben beérkezettnek, ha azok legkésőbb az ajánlattételi határidőig az ajánlatkérő részéről az ajánlatok átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot az ajánlattevő viseli.

6. Az ajánlatkérő az eljárás dokumentációját teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/kozbeszerzesek). A dokumentáció letöltése az eljárásban való részvétel feltétele, a dokumentációt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő tájékoztatás a dokumentációt letöltőnek kerül megküldésre. Az elektronikus úton hozzáférhetővé tett dokumentáció átvételét az ajánlattevők által a dokumentáció részét képező Visszaigazoló adatlap hiánytalanul kitöltött változatának a jelen felhívás I.1. pontjában megjelölt fax, vagy e-mail címre történő megküldése igazolja.

7. Ajánlatkérő a Kbt. 67.§-a alapján biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.
8. Ajánlatkérő a Kbt. 124. § (4) bekezdése alapján csak az eljárás nyertesével, vagy - az eljárás nyertesének visszalépése esetén - az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel) - ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezésben megjelölte - köti meg a szerződést.
9. Helyszíni megtekintés: Ajánlatkérő az igényelt tételek pontos beazonosíthatósága és a megfelelő ajánlatok elkészítése érdekében, Ajánlattevők részére helyszíni megtekintést biztosít, melynek időpontja:
2013.03.13. 08:30-13:30 óra.
Helyszíne: a megtekinteni igényelt termékfajták függvényében BKV Zrt.különböző telephelyei.

Ajánlattevő részvételi szándékát kérjük írásban jelezze Ajánlatkérőnek a I.1. pontban megadott elérhetőségeire, vagy a mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED e-mail-címre küldött értesítéssel, a helyszíni megtekintés időpontját megelőzően legkésőbb 2 munkanappal.

10. Ajánlattevőnek ajánlatában valamennyi tétel mellett fel kell tüntetnie az ajánlott és szállítani kívánt áruk gyártóját és termékgyártói azonosító számát.
11. Az ajánlati dokumentáció mellékletében megjelölt gyártmányok illetve méretek az Ajánlatkérő által jelenleg használt termékeket jelölik a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása, beazonosíthatósága érdekében. Ajánlatkérő a megjelölt gyártmánnyal és annak minőségi jellemzőivel egyenértékű műszaki paraméterekkel rendelkező termékekre is elfogad ajánlatot.
12. A felhívás II.2.1 pontjában meghatározott tervezett mennyiségek tekintetében Ajánlatkérő az elmúlt időszak tényfelhasználás adatait adja meg tájékoztatásul. A jelen eljárás keretében beszerzett mennyiségek a tájékoztató (tapasztalati) adatoktól eltérhetnek.
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.5)E hirdetmény feladásának időpontja:
26.2.2013