Szolgáltatásra ir... - 387290-2015

31/10/2015    S212    Tagállamok - Szolgáltatásra irányuló szerződés - Ajánlati felhívás - Nyílt eljárás 

Magyarország-Budapest: Járművezető-iskolai szolgáltatások

2015/S 212-387290

Ajánlati/részvételi felhívás – Egyes ágazatokban

Szolgáltatásmegrendelés

2004/17/EK irányelv

I. szakasz: Ajánlatkérő

I.1)Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
AK01331
Akácfa u. 15.
Kapcsolattartási pont(ok): Gazdasági igazgatóság, Beszerzési főosztály
Címzett: Schifner Marianna
1072 Budapest
MAGYARORSZÁG
Telefon: +36 14616578
E-mail: mailto:kozbeszerzes@bkv.hu?subject=TED
Fax: +36 13226438

Internetcím(ek):

Az ajánlatkérő általános címe: http://www.bkv.hu/

A felhasználói oldal címe: www.bkv.hu/hu/kozbeszerzes

További információ a következő címen szerezhető be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

A dokumentáció és a kiegészítő iratok (beleértve a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó dokumentációt is) a következő címen szerezhetők be: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani: A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

I.2)Fő tevékenység
Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz-szolgáltatások
I.3)Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: nem

II. szakasz: A szerződés tárgya

II.1)Meghatározás
II.1.1)Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:
A BKV Zrt. autóbusz és személygépkocsi vezetőinek vezetéstechnikai oktatásához szükséges tanpálya rendelkezésre bocsátása és az oktatáshoz szükséges szolgáltatások nyújtása.
II.1.2)A szerződés típusa és a teljesítés helye
Szolgáltatásmegrendelés
Szolgáltatási kategória száma 24: Oktatási és szakképzési szolgáltatások
A teljesítés helye: Pest megye.

NUTS-kód HU102

II.1.3)Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul
II.1.4)Keretmegállapodásra vonatkozó információk
II.1.5)A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:
Vállalkozási keretszerződés a BKV Zrt. autóbusz és személygépkocsi vezetőinek vezetéstechnikai oktatásához szükséges tanpálya rendelkezésre bocsátása és az oktatáshoz szükséges szolgáltatások nyújtása tárgyában.
II.1.6)Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

80411000

II.1.7)A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk
A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: nem
II.1.8)Részekre vonatkozó információk
A beszerzés részekből áll: nem
II.1.9)Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok): nem
II.2)Szerződés szerinti mennyiség
II.2.1)Teljes mennyiség:
A BKV Zrt. autóbusz és személygépkocsi vezetőinek vezetéstechnikai oktatásához szükséges tanpálya rendelkezésre bocsátása és az oktatáshoz szükséges szolgáltatások nyújtása, -tervezetten:
1) tréningnapok 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó gépjárműveket (autóbuszok és tehergépjárművek) vezető járművezetők számára, 5 000 HUF -40 % / 60 hónap mennyiségben és
2) tréningnapok 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépjárműveket vezető járművezetők számára, 720 HUF-40 % / 60 hónap mennyiségben.
II.2.2)Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ
Vételi jog (opció): nem
II.2.3)Meghosszabbításra vonatkozó információk
A szerződés meghosszabbítható: nem
II.3)A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje
Az időtartam hónapban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)

III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk

III.1)Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek
III.1.1)A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Ajánlatkérő késedelmes vagy hibás teljesítés valamint a teljesítés meghiúsulása esetén kötbért érvényesít, melynek mértékét az ajánlati dokumentáció részét képező szerződéstervezet tartalmazza.
Nyertes ajánlattevő köteles a dokumentációban meghatározottak szerint vállalni az éves oktatási terv ütemezésében meghatározott tréningnapok biztosítását.
III.1.2)Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást a Ptk. 6: 130.§ (1) bekezdése szerint teljesíti,
Ajánlatkérő előleget nem fizet.
III.1.3)A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy:
Ajánlatkérő nem teszi lehetővé a közös ajánlattevők részére gazdasági társaság vagy jogi személy létrehozatalát.
III.1.4)Egyéb különleges feltételek:
A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak: nem
III.2)Részvételi feltételek
III.2.1)Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: — Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő), alvállalkozó és az alkalmasság igazolásában nem vehet részt olyan gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontjaiban meghatározott kizáró okok fennállnak.
— Az eljárásban nem lehet ajánlattevő (közös ajánlattevő) az a gazdasági szereplő, aki esetében a Kbt. 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok fennállnak.
Megkövetelt igazolási mód:
— Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlatban a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 2.§-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, valamint a Kbt. 56.§ (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Nem Magyarországon letelepedett ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlatban a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 4.§-a szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés a)-k) pontjaiban, az 56. § (2) bekezdésében meghatározott kizáró okok hatálya alá.
— Ajánlattevő (közös ajánlattevő) az alvállalkozója és az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában az ajánlatban csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. § (1) bekezdés a)-k) pontjaiban foglalt kizáró okok hiányáról.
III.2.2)Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha az előző három üzleti évből legalább az egyik évben a teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele elérte a 35 millió forintot.
Megkövetelt igazolási mód
Az ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek) az ajánlathoz csatolnia kell
a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdés c) pontja alapján az előző három üzleti év teljes – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről szóló nyilatkozatát attól függően, hogy ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak. A 14.§ (3) bekezdésében foglaltak fennállása esetén, az ott leírtak szerint kell eljárni.
III.2.3)Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: M.1: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha rendelkezik a felhívás feladásától visszafelé számított megelőző 6 év során legalább egy évben teljesített, legalább nettó 21 millió forint értékű, 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó gépjárműveket és autóbuszokat vezető járművezetők számára nyújtott vezetéstechnikai oktatásra és/vagy vezetéstechnikai tanpálya bérbeadására vonatkozó referenciával.
M.2: A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattevő), ha a megajánlott szolgáltatások az ajánlati dokumentáció I. sz. függelékében meghatározott előírások vonatkozásában megfelelnek az ugyanezen dokumentumban szereplő minimális műszaki paramétereknek.
Megkövetelt igazolási mód
Az ajánlattevőnek (közös ajánlattevőnek):
M.1: ismertetnie kell a felhívás feladásától visszafelé számított megelőző 6 év során végzett legjelentősebb szolgáltatásait a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 16. § (1) és (2) bekezdése szerint igazolva. A referencia nyilatkozatnak/igazolásnak legalább a következő adatokat kell tartalmaznia: az ellenszolgáltatás összege, a teljesítés ideje és helye, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
M.2: ajánlatában be kell mutatnia a beszerzendő szolgáltatások vonatkozásában az ajánlati dokumentáció I. sz. függelékében meghatározott előírások, követelmények teljesítésére vonatkozó alkalmasságát igazoló leírást, a 310/2011 (XII.23.) Korm. rendelet 15. § (3) bekezdés e) pontja szerint oly módon, hogy abból ajánlatkérő számára egyértelműen kiderüljön az ajánlati dokumentációban meghatározott paramétereknek való megfelelés, illetve egyenértékűség.
III.2.4)Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk
III.3)Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
III.3.1)Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve: nem
III.3.2)A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét: nem

IV. szakasz: Eljárás

IV.1)Az eljárás fajtája
IV.1.1)Az eljárás fajtája
Nyílt
IV.2)Bírálati szempontok
IV.2.1)Bírálati szempontok
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
IV.2.2)Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni: igen
További információk az elektronikus árlejtésről: A dokumentációban meghatározottak szerint.
IV.3)Adminisztratív információk
IV.3.1)Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám:
BKV Zrt. T-238/15
IV.3.2)Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre
nem
IV.3.3)A dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje: 8.12.2015 - 12:00
A dokumentációért fizetni kell: nem
IV.3.4)Ajánlattételi vagy részvételi határidő
8.12.2015 - 12:00
IV.3.5)Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
magyar.
IV.3.6)Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7)Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 8.12.2015 - 12:00

Hely

BKV Zrt. 1072 Budapest, Akácfa utca 15. B303/b tárgyaló.

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek: igen
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek a Kbt. 62.§ (2) bekezdése alapján: az ajánlatkérő, az ajánlattevők, valamint az általuk meghívott személyek, illetve a külön jogszabályban meghatározott szervek képviselői, illetőleg személyek.

VI. szakasz: Kiegészítő információk

VI.1)A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk
A közbeszerzés ismétlődő jellegű: nem
VI.2)Európai uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos: nem
VI.3)További információk:
1. Ajánlatkérő a Kbt.77.§-a alapján az ajánlattevőket az eljárás eredményéről vagy eredménytelenségéről az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezés egyidejűleg minden ajánlattevő részére faxon vagy elektronikus úton történő megküldésével tájékoztatja.
2. Ajánlatkérő a felhívás III.2.2 és III.2.3. pontjában meghatározott pénzügyi és gazdasági, valamint műszaki, illetve szakmai alkalmassági feltételeket és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
3. Ajánlattevőnek a Kbt. 40.§ (1) bekezdése alapján ajánlatában meg kell jelölnie
a) a közbeszerzésnek azt a részét (részeit), amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni,
b) az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat, valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni.
4. Folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében az ajánlattevőnek az ajánlathoz csatolnia kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást.
5. Az ajánlatok benyújtására lehetőség van postán, illetve személyesen munkanapokon, hétfőtől péntekig 8.00 és 14.00 óra között, a BKV Zrt. székházában (1072 Budapest, Akácfa u. 15.) a III. emelet B303 sz. irodában. Az ajánlattételi határidő napján, ugyanezen a helyszínen a IV.3.4) pontban megjelölt időpontig van lehetőség az ajánlatok személyes benyújtására. A postán benyújtott ajánlatokat az ajánlatkérő csak akkor tekinti határidőben beérkezettnek, ha azok legkésőbb az ajánlattételi határidőig az ajánlatkérő részéről az ajánlatok átvételére megjelölt helyen átvételre kerülnek. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos postai küldemények elvesztéséből eredő kockázatot az ajánlattevő viseli.

6. Az ajánlatkérő az eljárás dokumentációját teljes terjedelmében elektronikus úton hozzáférhetővé teszi honlapján (www.bkv.hu/hu/beszerzesek). A dokumentáció letöltése az eljárásban való részvétel feltétele, a dokumentációt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy az ajánlatban megjelölt alvállalkozónak le kell töltenie. A kiegészítő tájékoztatás a dokumentációt letöltőnek kerül megküldésre. Az elektronikus úton hozzáférhetővé tett dokumentáció átvételét az ajánlattevők által a dokumentáció részét képező Visszaigazoló adatlap hiánytalanul kitöltött változatának a jelen felhívás I.1. pontjában megjelölt fax, vagy e-mail címre történő megküldése igazolja.

7. Ajánlatkérő a Kbt. 67.§-a alapján biztosítja a hiánypótlás lehetőségét.
8. Ajánlatkérő a Kbt. 124. § (4) bekezdése alapján csak az eljárás nyertesével, vagy – az eljárás nyertesének visszalépése esetén – az ajánlatok értékelése során a következő legkedvezőbb ajánlatot tevőnek minősített szervezettel (személlyel) – ha őt az ajánlatok elbírálásáról szóló összegezésben megjelölte – köti meg a szerződést.
9. Az ajánlattevő a Kbt. 54.§-ában foglaltak alapján köteles tájékozódni a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni.
VI.4)Jogorvoslati eljárás
VI.4.1)A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5.
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.4.2)Jogorvoslati kérelmek benyújtása
A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ: Kbt. 137.§ (2)–(7) bekezdése szerint.
VI.4.3)A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be

Közbeszerzési Hatóság Közbeszerzési Döntőbizottság
Riadó utca 5
1026 Budapest
MAGYARORSZÁG
E-mail: mailto:dontobizottsag@kt.hu?subject=TED
Telefon: +36 18828594
Internetcím: http://www.kozbeszerzes.hu/
Fax: +36 18828593

VI.5)E hirdetmény feladásának időpontja:
28.10.2015